Braun Quickstyle 5 - GS5031 - Kledingstomer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Quickstyle 5 - GS5031 - Kledingstomer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Lara 14-08-2024

Geweldige kledingstomer

Het is absoluut een aanrader en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben enorm enthousiast over dit product en heb het apparaat in korte tijd erg vaak gebruikt. Dit apparaat is gemakkelijk in gebruik en je bent erg snel klaar. Het reservoir is gemakkelijk te vullen en geen enorm groot ding. Het weet snel de juiste temperatuur te bereiken en voor je het weet is je kleding netjes en kreukloos. Voorheen vond ik strijken teveel moeite maar met deze kledingstomer haal ik hem er veel sneller bij! Erg blij mee!

Pluspunten

• Goede temperatuur
  • Mooi formaat apparaat

Minpunten

• Klein snoer

TheDennis 05-08-2024

Kledingstomer dat perfect werkt en snel opwarmt

De Quickstyle Stomer van Braun is een zeer efficiente kleding stomer in een handige klein formaat. Je kunt het met gemak met 1 hand vasthouden en het gebruik er van is heerlijk simpel. Zonder enige moeite haal je veilig alle kreukels uit je kleding. Geen grote strijkplank meer nodig. Met de lange stekker van wel 2.5 meter, kan je het overal gebruiken. En het allerbeste? Het wordt warm binnen 45 seconden. Dus je kunt meteen beginnen met stomen wat voor mij ideaal is want soms moet ik mij haasten en dan heb ik niet altijd veel tijd over om nog mijn kleding te strijken. Dankzij de grote water tank hoef je het niet vaak bij te vullen wat erg prettig is. Het komt met accessoires die je er op kunt zetten voor verschillende soorten stoffen zodat je altijd het beste resultaat krijgt. Ik heb dit product mogen testen en ik ben er enorm tevreden mee. Ik gebruik het nu elke week en al mijn kleding is nu kreukel vrij en ziet er fantastisch uit. Dit is een kleding stomer dat voor mij onmisbaar is geworden.

Pluspunten

• goed resultaat
  • snel warm
  • grote water tank
  • ligt fijn in de hand
  • klein van formaat

Minpunten

• niets

Lies 05-08-2024

Handig in gebruik

Deze kledingstomer van Braun is prettig en makkelijk in gebruik, zo merkte ik tijdens het testen de afgelopen weken. De kledingstomer wordt snel warm zonder wachttijd en je stoomt vooral de kleinere kreukels gemakkelijk uit kleding. Ook ligt hij goed in de hand en is niet te zwaar doordat het reservoir voor water niet zo groot is. Ik mocht de stomer testen en ben na een paar weken gebruik tevreden. Hij is vooral heel handig voor hangende gordijnen, die je in korte tijd netjes hebt. Ook met kleding is het fijn dat er geen strijkplank aan te pas hoeft te komen. Het snoer is lang genoeg om wendbaar te zijn bij het stomen van gordijnen.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Praktisch in gebruik
  • Snel resultaat

jajema 05-08-2024

Handig om tussendoor te gebruiken.

Ik mocht de Braun Quickstyle 5 testen. Het apparaat is licht en ligt fijn in de hand. Hij is niet groot, en handig in gebruik. Hij is snel op temperatuur, al vind het het waterreservoir aan de kleine kant.
De kabel is lang, je hebt dus veel bewegingsruimte . Ik vond het makkelijk om de kleding op bed te stomen. De kracht van de stoom viel wat tegen waardoor de kreukels echt soms moeilijk waren te verwijderen. Bij dunnere kleding ging dit beter als bij dikke kleding. De kleding rook na gebruik niet frisser. Het is een handig apparaat om snel even tussendoor te gebruiken, of zelfs mee te nemen op vakantie, want het past makkelijk in je koffer.

Pluspunten

• warmt snel op
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• kleine waterreservoir
  • te weinig stoomkracht

moniquebraun 05-08-2024

Snel kleding kreukvrij maken

Ik mocht de Braun Quickstyle 5 Kledingstomer testen en ben zeer tevreden. Als iemand die verzorgde en kreukvrije kleding belangrijk vindt, was ik op zoek naar een snelle en gemakkelijke oplossing om mijn kleding te ontkreuken.
De krachtige stoomafgifte verwijdert moeiteloos zelfs de meest hardnekkige kreukels. Mijn kleding ziet er fris en strak uit, zonder dat ik een strijkplank nodig heb.
Het compacte en ergonomische ontwerp maakt de Braun Quickstyle 5 zeer gebruiksvriendelijk. Het apparaat ligt comfortabel in de hand en is licht genoeg om langdurig te gebruiken zonder moeite. Het opwarmen gaat razendsnel, waardoor ik binnen enkele seconden aan de slag kan. Dit is vooral handig voor last-minute touch-ups.
Wat ik vooral waardeer aan deze kledingstomer is dat ik er niet alleen kleding mee kan ontkreuken, maar ook gordijnen, de bank en het vloerkleed mee kan opfrissen. Het waterreservoir is eenvoudig bij te vullen en biedt voldoende capaciteit voor meerdere kledingstukken per sessie.
De Braun Quickstyle 5 Kledingstomer is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een efficiënte en gebruiksvriendelijke manier om kleding kreukvrij te maken. Het levert uitstekende prestaties, is gemakkelijk in gebruik en veelzijdig inzetbaar.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • Geen strijkplank nodig
  • Neemt weinig ruimte in

f************@h********** 04-08-2024

Ik mocht dit product testen en ik ben er heel tevreden over. De kledingstomer is gemakkelijk te gebruiken wanneer je even snel één kledingstuk wilt ‘strijken’. Het waterreservoir kan je gemakkelijk uit de kleding stomer klikken om te vullen. De kledingstomer is ook snel opgewarmd. De milde en normale kreukels kreeg ik gemakkelijk uit mijn blouses, maar de zwaardere kreukels waren wat meer een uitdaging. Dan was ik soms wel lang bezig. Gelukkig is de kleding stomer wel lichtgewicht.

s*******@y******** 04-08-2024

Handige compacte kledingstomer van Braun

Zeer handig, compact apparaat die grootse daden verricht. Ik mocht dit stoomapparaat van Braun testen en was meteen verkocht. Het heeft een afneembare watertank dus bijvullen is een fluitje van een cent. De opwarmtijd is zeer kort, de resultaat is optimaal: alles kreukvrij. Het snoer is lang dus dat is ook een groot pluspunt, geen gedoe met verlengsnoeren.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • compact
  • efficiënt

Wienkie 03-08-2024

Top apparaat

De BRAUN QuickStyle 5 GS5031BL Kledingstomer is een prettig stoomapparaat. Ik kocht het om te testen en was meteen onder de indruk. Het waterreservoir is groot genoeg om het apparaat toch licht en makkelijk hanteerbaar te houden. Dit maakt het gebruik ervan comfortabel, waardoor strijken bijna een plezierige taak wordt.
Je hebt geen strijkplank nodig om deze stomer te gebruiken; je kunt kledingstukken eenvoudig stomen terwijl ze aan een hanger blijven hangen. Ik heb ook mijn gordijnen gestoomd zonder problemen. Het lange snoer zorgt ervoor dat je voldoende bewegingsruimte hebt, wat het gebruik nog handiger maakt.
De opwarmtijd is minimaal, het apparaat is zeer snel klaar voor gebruik. Een knipperend lampje geeft aan dat het opwarmt, en zodra het lampje constant brandt, kun je beginnen met stomen. Deze snelle opwarmtijd is erg handig, omdat je vrijwel meteen aan de slag kunt zonder lang te hoeven wachten.

Pluspunten

• mooi design
  • lang snoer

Minpunten

• niets

CarolineN 02-08-2024

Klein, en makkelijk in gebruik, mooi resultaat

Ik heb de Braun QuickStyle gekregen om uit te testen in in het algemeen ben ik tevreden. Hij is makkelijk in gebruik want je hoeft de strijkplank en -ijzer niet uit de kast te halen en wachten, de kledingstomer warmt snel op; als je 1 of 2 kledingstukken hebt om te stomen is het ideaal maar is wel even snel als strijken want je moet een paar keer elke deel van de kleding stomen voor het beste resultaat. De meegeleverde borstel maakt wel een verschil op een linenbroek. Wel gebruikt hij veel water, na 2 kledingstukken moet de reservoir weer gevuld worden.

Pluspunten

• klein
  • goed prijs-kwaliteit verhouding
  • makkelijk en redelijk snel

Minpunten

• niet snel
  • gebruikt veel water

m**************@g******** 02-08-2024

Wat een handig apparaat. Makkelijk te vullen, snel op temperatuur en erg handig en duidelijk in gebruik.
Mooi apparaat met een lang snoer. Je pakt dit een even snel bij om een blouse kreukvrij te krijgen. Geen gedoe meer met het opwarmen van een strijkbout en uitzetten van een strijkplank. Echt ideaal

dk18 02-08-2024

Bevalt erg goed!

Ik heb hem ontvangen om te testen en ben meer dan tevreden. Hij is erg compact en neemt totaal geen ruimte in beslag. Hij staat nu constant op de kledingkast en is makkelijk aan te zetten en binnen een minuut max te gebruiken. Kleding is snel fris en strak en weer te gebruiken. Ik vind de machine erg fijn in gebruik en zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk
  • compact